Scio ocenění

Na podzim 2021 se naše škola zapojila do projektu Národní testování a někteří z našich studentů dosáhli těch nejlepších výsledků v kraji.

Centrum Narovinu 

Přesně o tom je projekt podpory vzdělání Adopce na dálku – o komunikaci napříč kulturami, sdílení a osobních zkušenostech… Který daleko přesahuje jen ekonomickou podporu jednoho konkrétního dítěte ❤
Mezi adoptivními rodiči máme také hodně škol, včera se svoji kamarádkou propojili studenti z DINO SCHOOLS OF PRAGUE. Setkání to bylo velmi krásné a poučné na obou stranách – navzájem si prohlédli jak vypadá jejich třída a škola, zjistili odpovědi na své otázky a seznámili se i se spolužáky – Sheril chodí do třídy, kde je 87 studentů…
Připojte se také, více k projektu najdete zde ww.centrumnarovinu.cz/adopce/seznam-deti?zeme=cr#adopce
Dino School of Prague podporuje školu na Rusinga Islandu v Keni.
Máme obrovskou radost, že jsme mohli obdarovat žáky v Keňské škole uniformami. Jako poděkování nám zaslali své fotografie, a musíme uznat, že jim sluší 👌.
Naše spolupráce s dobrovolnickou organizací https://www.facebook.com/CentrumNarovinu trvá již od roku 2017 a velice nás těší pomáhat v oblasti vzdělávání a zvyšování životní úrovně v této rozvojové zemi.
Žákyně naší školy Hana Lee soutěžila na mistrovství Evropy v Sesimbře v Portugalsku v kategorii juniorek ve WT Taekwondo Poomsae a obsadila nádherné 13. místo.
Také ještě závodila v té samé disciplíně v trojici juniorek, kde obsadily úžasné 6. místo. Předběhly tak elitními týmy z Finska, Turecka, Španělska, Portugalska a Ruska.🏅🏅🏅.

Minulý týden jsme na naší Dino Elementary School oslavili Den díkůvzdání, jeden z nejznámějších severoamerických svátků!

Třída 4.C navštívila prostory nadačního fondu LA VIDA LOCA, kde děti strávily krásné dopoledne ve společnosti jedné ze zakladatelek nadačního fondu, paní Martiny Opava, a pana primáře oddělení neonatologie nemocnice Na Bulovce. Zde se seznámily s náplní jejich práce a s krásným projektem Život v kufříku. Vyzkoušely si péči o novorozeňátko, zasoutěžily si v týmech a s velkou snahou připravily několik kufříků, do kterých nakonec vložily své obrázky a vzkazy. Uvědomily si, že život v milující rodině není samozřejmostí a že ne každý z nás tuto šanci od svého narození dostane. Na závěr ještě děti dostaly krásnou knížku s názvem Muchlinka od autorky Dominiky Boček. Děkujeme za Vaše pozvání, moc si toho vážíme, a přejeme co nejvíce naplněných kufříků tak, aby všechny děti měly svůj “životní příběh” kompletní a pěkně od začátku. ❤️

Den otevřených dveří


Ve dnech 23. 11., 7. 12., 11. 1., 1. 2. a 1. 3. se budou na naší základní škole konat Dny otevřených dveří:

9:00 a ve 12:00 vždy proběhne informační schůzka s vedením školy.

Po informačních schůzkách bude následovat prohlídka školy, během které můžete nahlédnout do výuky.  

Individuální návštěvy školy jsou možné po předchozí domluvě se zástupkyní základní školy Mgr. Ivou Doubravovou.

tel.: +420 240 200 083, +420 608 865 657
e-mail: iva.doubravova@dinoskola.cz

Od 8.11. do ☺️☺️ 12.11. byli žáci 3. tříd na škole v přírodě v hotelu Energetik. Zároveň plnili i plavecký výcvik. Během volných chvil chodili na procházky, vyráběli lampiony a taštičky. Na konci týdne se připojili k akci Laskavec a sbírali odpadky v okolí jejich hotelu. Třídy 3.A i 3. B si školu v přírodě určitě užily. 😀

Beseda Planeta 300 – Madagaskar

Druhý stupeň Dinoschool se vydal na dobrodružnou cestu po jenom z nejpozoruhodnějších ostrovů světa. Poutavé promítání o životě na Madagaskaru doprovázel cestovatel a dobrodruh Adam Lelek zajímavým komentářem a právem byl po shlédnutí dokumentu zahrnut mnoha dotazy. Film přinesl dětem pohled na obyvatele tohoto ostrova a na jedinečné živočišné i rostlinné druhy. 🌱🐒🦇

Here students in 2nd grade English are making fruit mosaics from Autumn leaves. This activity paired nicely with a discussion about the different parts of the leaf, colors, and fruits.

🎃 👻 🎃 Oslava Halloweenu 🎃 👻 🎃

🧙🏽‍♀️ 👻 🎃 Haunted House 🧟‍♂️ 🦇 👻

Kreativita našich žáků a studentů je až překvapující😀

V pátek 22. 10. naše škola oslavovala Halloween 🧟‍♂️ 🦇 🧙🏽‍♀️ 👻 🎃

Závěr projektového týdne sedmičky a sekundy se nesl v duchu umělecké tvorby. 🖼 🖌✍
Fantazii a kreativitě se meze nekladly.
Přenést zážitky z inspirativních výletů do 3D obrazu tzv. diorámy zvládli všichni dokonale.
Určitě je patrné, která dioráma je z moře a která z rybníka. 😉
Výstavka děl bude nějakou dobu zdobit třídy v naší škole.
Nemůžeme Vás nechat ochudit o tuto pikantní zprávu týkající se nalezení starobylého pergamenu 🎥.
Jaksi tato zpráva unikla i do nejmenovaného bulvárního media.☝🤦‍♀️
Autentická ukázka žákovské tvorby z projektu Pražské pověsti a legendy.

Týden španělské vášně primy a šesťáků byl úctyhodně zakončen. ✌ Victoria✌

Legend a pověstí o Staroměstském orloji a Staronové synagoze by se daly sepsat knihy….📚 📖
A o to se pokusili primáni a šesťáci…. Vytvořili vlastní legendy, které sepsali na pergameny a poté tyto svitky byly nalezeny a objeveny investigativními novináři.😉 📜 🎥 🎤 Vzniklo tak spoustu reportáží, jak bulvárních, tak seriózních, které si pak vzájemně předávali.✌
Projektový týden o pražských pověstech byl zdárně ukončen✌
Není života bez vody.💧 💦
Není dne, aby se o vodě něco nového nepřiučili naši deváťáci a kvarta.
Trasa z Bedřichova k přehradě Josefův důl byla cílem jich předposledního projektového dne.
A vybrali si opravdu půvabnou část naší republiky, okolí Josefovské přehrady je úchvatné.

Cesta na dopravní hřiště. Poznávání obce, značek, vybavenosti.

Pestrý projektový týden sexty a septimy ⭐ ⭐ ⭐:
Sexta a septima prozkoumávala realitu našeho světa v čase a prostoru, v pondělí se studenti vydali do nejvzdálenějších končin naší sluneční soustavy, a to do pražského planetária na výstavu Voyager. 🌎 💫 V úterý zkoumali vývoj technických inovací v Národním technickém muzeu a ve čtvrtek díky Muzeu iluzí zpochybnili vnímání světa.😅
This week Sexta and Septima explored the reality of our world through time and space. On Monday, we went to the furthest reaches of our solar system with a trip to Prague Planetarium for the Voyager exhibit.🌎 💫 On Tuesday, we explored the evolution of technological innovation at the National Technical Museum. Thursday we challenged how we perceive our world at the Museum of Illusions.😅

Jak si umí Španělé užívat stolování, to si vyzkoušeli šesťáci a primáni. 🍽 Dobroty plné zeleniny, ryb a různých omáček si dopřávali v gartrokoutku a ve venezuelské restauraci Aperas de Lyna. Tento den se zdá býti velmi vydařený.😋 🤩

Druhý projektový den kvarty a deváté třídy. 🚲
Skvělý nápad si prohlédnout vodní nádrž ze sedla kola 🚴‍♂️ 🚴‍♀️ 🚵‍♀️ 🚵‍♂️ 🙂
Z Prahy až ke Kutné Hoře, kde je vodní nádrž na říčce Vrchlici, dojeli studenti na kole.
Prohlédli si tuto stavbu sloužící především jako zdroj pitné a užitkové vody.
Věděli jste, že je jedinou klenbovou betonovou hrází v České republice 🤩?
Kvarta a devátá třída v rámci projektového týdne zkoumá vodu jako základ života.
A kde jinde začít, než ve Výzkumném vodohospodářském ústavu T.G. Masaryka v Praze👍.
A co na to studenti:
„Víme jak plánují a hlavně testují různé vodní stavby, např. lávka v Troji nebo model plavebního kanálu v Děčíně, který čeká už 20 let na realizaci.
Z mikrobiologického rozboru odpadní vody lze zjistit například zvýšený výskyt covid v určitém místě, třeba i škole, nebo v jakých místech a v jakém čase lidi užívají různé drogy!
Dozvěděli jsme se, že na Mostecku je další problém s revitalizací povrchových uhelných dolů. Místo dolů bylo vytvořeno jezero, ale výpar vody je tak velký, že hladina klesá. A místní města nemají finance na velké množství vody, kterou by museli kupovat, aby se jezero doplňovalo. Nenapadlo by nás, na co všechno se musí při plánování takovýchto staveb myslet.“
Pražskými pověstmi a legendami se v průběhu projektového týdne doslova prokousávají šesťáci a primáni 😁💪
Naladěni dokumentem, filmem a kvízem o pověstech vyrazili pátrat do historických částí Prahy a do Muzea pražských pověstí a strašidel. 👻 😈🧛‍♀️ Oběd a zákusek v podobě tradičního trdelníku byl odměnou za jejich výkony 😋. Moc si to užili!
Jako ryby 🐠 🐟 🦈 ve vodě se sedmáci a sekunda pohybovali v mořském světě.😉 Aby ne, přednášející odborník na mořské ryby, korály a sasanky byl zahlcen všemožnými dotazy od našich žáčků. Vášnivá debata o chování a vývoji žraloků byla zakončena poutavým filmem.

A všichni už teď ví, jaký je rozdíl mezi parybami a rybami. 🧐
Kvarta a její projektový týden se točí kolem energie, elektrárny, elektřiny.
Návštěva elektrárny v Horních Počáplech ukázala studentům hlavního dodavatele elektřiny pro celou Prahu, je to opravdu kolos.
Největším uhelným blokem v Čechách je výrobna v Ledvicích u Mělníka.
Projektový týden v plném proudu👌
Tentokrát po stopách Karla Hynka Máchy.
A jak výpravu popsala kvinta…

“Dnes jsme měli možnost poznat dějiště Máchova díla Máj. Vlakem jsme dojeli na Bezděz, odkud jsme pak šli pěšky do Doks. Tam jsme viděli místa pojící se k básni Máj, jako Šibeniční vrch, Máchovo jezero nebo Jarmilina skála. Nechyběl ani oběd, přestože jsme narazili na několik zavřených restaurací. Po náročném dni jsme se vlakem vrátili zpátky do Prahy.”
Druhý den sedmé třídy a sekundy probíhal ve škole a nikdo nelenil. 💪✍
Děti tvořily své projektové deníky plné zážitků a informací z výletu ve Vodňanech.
Zahloubaly se do úkolů týkajících se vodního prostředí a ochrany ryb.
Na závěr s bravurou prezentovaly své odpovědi v anglickém jazyce.
Španělské dny pokračují, gloria.
Zahrát si interaktivní hru a získat tak cenné informace o slavných osobnostech Španělska se povedlo šestákům a primě.
Poznali tradiční tanec flamengo 💃 a vyrobili si svůj vlastní vějíř.
Jedním z projektů devátého ročníku je projekt CESTA. 🚍
První den jsme strávili procházkou po okolí, podívali jsme se na rozhlednu Královku a zastavili se i na Prezidentské chatě🛕.
Druhý den jsme si udělali celodenní výlet, ráno jsme si přivstali a vyrazili na autobus do Liberce.
Tam jsme navštívili Babylon, zahráli si bowling a
odpoledne vyšlápli Ještěd. ⛰
Sledujte náš projekt na instagramu @projektcestadinosauri a na webu projektcesta.webnode.cz
Projektový týden se nám krásně rozjíždí 👍
Začala cesta po stopách španělské kultury v Praze.
Skupinka primy a šesté třídy navštívila chrám Panny Marie Vítězné, aby si prohlédla Pražské jezulátko…dárek od španělské královny. Směrem přes Kampu došla ke Španělské synagoze s maurskou výzdobou. Jako sladkou možná i 🌶🌶 tečkou zdařilého výletu byla návštěva mexické restaurace Casa Blů s vynikající quesadillou a nachos. 🌯 🥙 🥘
Dalším projektem tohoto týdne je zkoumání tajemného světa ryb.🐠 🐟 🐡
Dnešní výlet do vodňanské rybářské školy opravdu stál za to.👍 Studenti byli doslova uchváceni jeseteřími plůdky, mláďaty i dospělci. Jistě pochopili, jak jsou jeseteři užiteční. Mohli sledovat rybníček z učebny pod vodní hladinou, a akvária zaměřená na život v českých řekách a rybnících. Skvělý začátek projektového týdne 🤩
Třída 7.A se včera vydala do Průhonického parku v rámci výuky přírodopisu 🌲🌳🌿🌾.
A jejich dojmy:
„Naučili jsme se poznávat domácí i exotické stromy, keře a byliny. Pomocí aplikace a mapy jsme našli některé velmi zajímavé druhy. Napočítali jsme spoustu tisů, rododendronů a dubů. Teď už víme, že ne jenom hortenzie v září stále kvetou. V jednom z rybníků se objevili kapři Koi 🐡 a jsou docela velcí. No a ušli jsme 7 kilometrů“ 🌝

Autor krásných fotek: Petra Dovhunová

Na závěr měsíčního tématu “Pohádky” si čtvrťáčci odskočili na interaktivní výstavu s názvem Svět pohádek Boženy Němcové, která symbolicky oslavuje 200. výročí autorčina narození. Děti se zde alespoň na chvíli mohly díky své fantazii stát součástí pohádkových příběhů, dozvěděly se, jaký byl život B. Němcové a její tvorba, prohlédly si jednotlivá pohádková prostředí a více než 50 kostýmů z pohádek zfilmovaných na námět B. N. 👵🏼

Septima se ve čtvrtek 23. 9. vydala do Národního muzea na výstavu Sluněční králové. Studenti mohli vidět sochy a unikátní předměty staré více než 4000 let, mohli tak nahlédnout do nejstarších časů staroegyptské civilizace. Výstavou je provázela egyptoložka, která sama jezdí do oblasti Abusiru na výzkumy.

Minulý týden proběhl ping-pongový turnaj v gymnazijním klubu, kterého se zúčastnili mladší i starší ročníky.🏓

🌲Hledáme Krakonoše🌲
Děti z 1.A, 1.B a 2.A mají za sebou pětidenní pobyt v Peci pod Sněžkou.
Za celé čtyři dny však Krakonoše nepotkaly, a tak se za ním vydaly na Sněžku.
Při výstupu si vedly všechny třídy velmi zdatně, a proto si pro děti Krakonoš přichystal odměnu.

 

V hernách si užíváme poslední letní dny, hrajeme si a zkrášlujeme zahradu. 🙂🌺🦋🍀🌞

Třídy 1.A, 1.B a 2.A posílají pozdravy z Kolínské boudy. 😊

Paleontologové, třeste se! 👆🏽
Čtvrťáčci se v rámci vlastivědy vydali do interaktivního muzea Trilopark na výstavu s názvem Nelítostný pravěk. Děti cestou časem prováděl fundovaný lektor, zatímco si mezi sebou předávaly vzácné exempláře, např. zuby dinosaurů, trilobity, hlavonožce aj.
Ve druhé části si na vlastní kůži vyzkoušely, jaké je to být paleontologem – společně odkryly model dinosaura rodu Deinonychus v životní velikosti a vytvořily si sádrové modely vyhynulých živočichů. 🦕🦖
3.A navštívila sklárnu. Po komentované prohlídce si každý vyrobil svou mozaiku. Všem se podařilo udělat originální výrobek. 🙂
Určitě doporučujeme navštívit tuto malou sklárnu na Sázavě. 😊

Primáni a šesťáci posílají pozdrav z adaptačního kurzu v Krkonoších. Všichni zdolali Sněžku a užívali si krásného počasí při hrách a výletech. 😊

Vážení rodiče,
letní prázdniny se nám chýlí ke konci, a tak mi dovolte, abych Vás srdečně pozval na slavnostní zahájení školního roku 2021/2022.
Zahájení proběhne ve středu 1. září v 9:00 před hlavním vchodem do budovy.
Po slavnostním zahájení budou děti zhruba do 10:00 ve třídách s třídními učiteli, po 10. hodině již tedy bude možné si je vyzvedávat. Pro rodiče žáků 1. třídy následuje od 10:00 informační třídní schůzka (děti budou v této době v družině).
Školní družina bude v úterý 1. 9. k dispozici do 12:00, oběd (kuřecí řízek s bramborem) bude k dispozici pouze po individuální domluvě, nejpozději do 25. 8., s vedoucí školní jídelny, pí Lebedovou – ZR.6560@scolarest.cz).
Od 2. 9. již školní jídelna bude fungovat ve standardním režimu, na výběr bude ale pouze jedno jídlo (+ salát), od dalšího týdne (6. 9.) pak bude výběr rozšířen na tři jídla (+ salát).
Vzhledem k velkému počtu žáků a rodičů budeme slavnostní zahájení pořádat stejným způsobem jako v uplynulých letech:
V 9:00 se všichni žáci a rodiče setkají před školou. Po představení pedagogického sboru zůstanou na zahájení pouze žáci 1. stupně ZŠ, žáci 6. třídy a primy gymnázia.
Ostatní žáci se odeberou do svých tříd, kde se jich ujmou jejich třídní učitelé.
Žáci 1. stupně, 6. třídy a primy si vyhledají své třídní učitelky, nové vyučující budou mít připraveny cedulky s označením třídy.
V doprovodu svých třídních učitelek pak budou jednotlivé třídy za hudebního doprovodu slavnostně vcházet do budovy školy.
Vzhledem ke slavnostnímu rázu tohoto dne prosíme o to, aby měly na sobě děti slavnostní uniformu.

Další informace:
Finišují práce na rozvrzích pro nový školní rok. Finální verze bude hotova v průběhu tohoto týdne. Poté budou rozvrhy zveřejněny.
Z důvodu nemoci COVID-19 budou i v dalším roce platit určitá omezení, hned na začátku září proběhnou tzv. screeningová testování (antigenní testy), jejichž výsledek určí míru rozvolnění, či naopak zpřísnění pravidel.

Harmonogram testování je následující:
1. 9.  testovány všechny třídy kromě tříd 1.A a 1.B. Tyto dvě třídy budou testovány ve čtvrtek 2. 9.
6. 9. a 9. 9.  testovány všechny třídy školy (neplatí pro třídy účastnící se adaptačního pobytu)
V případě testování žáků 1.–3. třídy ZŠ může u testování asistovat rodič, a to na vyhrazeném místě ve školním vestibulu.
V případě, že se žák z jakéhokoliv důvodu odmítne testovat, bude nosit po celou dobu ve škole roušku/respirátor (od 15 let).
Pokud žák nebude přítomen na testování na začátku vyučování, ale dostaví se na vyučování později, provede si test pod dohledem pedagoga (rodiče) bezprostředně po svém příchodu.
Testování se nebude týkat žáků, kteří mají dokončené očkování nebo neuběhlo 180 dní od prodělání nemoci. Testování lze nahradit platným negativním testem z odběrového místa.
Vzhledem k omezení pohybu 3. osob budou moct do budovy vstoupit pouze rodiče žáků 1. tříd. První týden (do 3. 9.) budou moct tito rodiče každé ráno doprovázet své děti do třídy, další týden (6.–10. 9.) budou smět rodiče již jen do šatny, od 13. 9. již pak vstup do školy rodiče mít nebudou. Ostatní rodiče budou mít povolen vstup do budovy pouze v naléhavých případech či v případě asistence u testování (1.–3. třída ZŠ).
Při pozitivním výsledku AG testu se daný žák odebere do izolace, kde vyčká na svého rodiče. Škola vydá pozitivně testovanému dítěti (zákonnému zástupci) potvrzení o tom, že byl pozitivně testován. Zákonný zástupce o této skutečnosti neprodleně informuje lékaře svého dítěte. Zbytek třídy zůstane ve třídě a musí neprodleně (s rodiči) opustit budovu školy. Doma třída vyčká na výsledek spolužákova konfirmačního PCR testu, na který jej odešle lékař. Při negativním výsledku (rodič o této skutečnosti neprodleně informuje školu) se všichni mohou vrátit do školy, při pozitivním výsledku rodič urychleně kontaktuje školu, škola kontaktuje zbylé zákonné zástupce – ti oznámí skutečnost příslušnému dětskému lékaři, který vyplní jejich dítěti žádanku na PCR test. Další postup již bude stanovovat krajská hygienická stanice.
Žák s pozitivním výsledkem testu se může vrátit k prezenční výuce buď po předložení negativního konfirmačního PCR testu nebo po skončení povinné izolace. Potvrzení o ukončení izolace vydává poskytovatel zdravotních služeb.
Při karanténě více než poloviny dětí bude škola zajišťovat distanční výuku. Při menším počtu chybějících žáků budou vyučující zasílat podklady a instrukce k probíranému učivu.
Vyučujících se nově povinná izolace netýká, tzn. i při pozitivním výsledku žáka zůstává pedagog ve škole.
Roušky (od 15 let respirátory) budou povinné „pouze“ ve společných prostorách školy. Pokud ale žák neabsolvuje screeningové testy (např. na přání rodičů) a nevztahuje se na něj výjimka, bude muset nosit roušku/respirátor po celou dobu pobytu ve škole (i během vyučování, v družině/klubu). Tento netestovaný žák dále nesmí cvičit v tělocvičně v hodině tělocviku či v rámci aktivity, v hudební výchově nesmí zpívat a stravovat se (svačiny, obědy) musí odděleně od ostatních, a to v jídelně u samostatného stolu.
Žák, který odmítne jak testování, tak nošení ochranného prostředku, se nemůže osobně účastnit vzdělávání. Takový žák bude umístěn do izolace a škola bude kontaktovat zákonné zástupce.
Z povinnosti nosit ochranu dýchacích cest jsou plošně vyjmuty osoby, kt. nemohou mít ze závažných zdravotních důvodů nasazen ochranný prostředek dýchacích cest, a jsou schopny tuto skutečnost prokázat lékařským potvrzením; tyto osoby jsou však povinny mít nasazen jiný ochranný prostředek dýchacích cest podle tohoto opatření, který je v lékařském potvrzení specifikován, vyjma případů, kdy je v lékařském potvrzení výslovně uvedeno, že dotyčná osoba nemůže mít nasazen jakýkoli ochranný prostředek dýchacích cest.
Vzhledem k charakteru a zaměření naší školy považuji za nutné dělení žáků do skupin, proto nebudeme při výuce dodržovat (pouze doporučenou) homogenitu tříd.
O určitou formu homogenity se budeme snažit v rámci školní družiny, kde budou odděleny jednotlivé ročníky po odděleních.
Jak jsem ale již zmiňoval výše, musíme počítat s tím, že po výsledcích screeningových testování může dojít ke zpřísnění opatření a že homogenita skupin pak může být nařízená.
Zatím ale zůstávejme optimisty!
Vážení rodiče, za celý pedagogický sbor bych chtěl Vám a samozřejmě také Vašim dětem popřát úspěšný nový školní rok a ve středu 1. září se na Vás budeme těšit😊

S pozdravem
Mgr. Ondřej Zaorálek
ředitel školy

6.A, 7.A a PRIMA posílají pozdrav ze školního výletu „Sedmihorky“ 😀👋

5.A posílá pozdravy ze školního výletu na Sázavě 😊👋

Letošní maturanti byli 100% úspěšní. 👍👏
Přejeme jim mnoho úspěchů do budoucích let! 😊

Přijďte zažít Vaši novou školu osobně


Přijďte se přesvědčit na vlastní oči. Rádi Vás uvítáme na dnech otevřených dveří, nebo přijďte navštívit vyučování a poznejte, jak to u nás chodí.


    • Werichova vila
    • ŠVP 2.A + 2.B
    • Výtvarná soutěž

    Informace


    Školné

    Našim žákům a studentům poskytujeme nadstandardní vzdělání. Abychom ho zajistili v odpovídající míře a kvalitě, platí se v našich školách školné. 

    Doprava dětí

    Jednou z dalších předností a výhod naší školy je vlastní autodoprava. Ta slouží bezpečné přepravě dětí na školní akce, výlety a jiné vzdělávací aktivity. 

    Stravování

    Našim cílem v oblasti školního stravování je, aby se děti ve škole skutečně stravovaly.

    Školní poradenské pracoviště

    Školní poradenské pracoviště poskytuje pedagogicko-psychologickou poradenskou pomoc.

    Jak se k nám dostanete?

    Naše škola sídlí v ulici Bellova 352, která se nachází jen pár minut chůze od Hostivařské přehrady nedaleko metra C.